Balsavimas

Ar pritariate mokytojų reikalavimams ir streikams?

 Rezultatai

Fotogalerijos

Partneriai

Ar anglų kalbos pamokos tikrai nuobodžios?

Ar anglų kalbos pamokos tikrai nuobodžios? (0)

2018-11-27

Ar anglų kalbos pamokos iš tiesų tokios nuobodžios? Ar tikrai jose ima miegas? Ar bandymas suvokti gramatikos dalykus priverčia susiimti už galvos? Štai kiek įvairiausių mitų sklando:

  • Neįmanoma išmokti. Kažkokia mistiška ta anglų kalba.
  • Nuobodybių nuobodybė. Nėra nieko baisesnio, kaip gilintis į gramatiką stengiantis suvokti, kuo skiriasi kiekvienas iš dvylikos laikų.
  • Taip sudėtinga! Kartais atrodo, kad aukštoji matematika paprastesnė.
  • Būtų visai nieko, jei ne tie nuobodūs vadovėliai...

Priklausote žmonių grupei, kur nuolat teigiama, jog anglų kalbos pamokos – neįtikėtino sudėtingumo reiškinys? Draugai vis sako, jog mokysis, bet nuleidžia rankas? Nežinote, ko imtis?

O gal egzistuoja kokia nors paslaptis? Juk nemažai lietuvių susišneka angliškai lyg būtų kelis dešimtmečius gyvenę Didžiojoje Britanijoje... Na, didelių paslapčių gal ir nėra, tačiau suvokus tam tikrus principus tampa žymiai lengviau.

Pirmas punktas – išmokti įmanoma.

Antras punktas – tai nėra nuobodu.

Trečias punktas – ar sudėtinga, priklauso nuo požiūrio.

Ketvirtas punktas – ne visi vadovėliai blogi, o ir ne visada jų reikia.

Puikus pavyzdys – filmų žiūrėjimas. Tai nėra vadovėlinis mokymasis, tai nėra ir „kalimas“. Pramoga tampa mokymosi būdu, įsisavinama nemažai žodžių.

Kitas puikus pavyzdys – kortelės su žodžiais. Jei pasikviečiate draugų, tuomet kortelės virsta šauniu laisvalaikio praleidimu. Ir netikėtai susizgrimbama, jog... tai, ko nemokėta anksčiau, dabar jau įsiminta.

Dar vienas puikus pavyzdys – straipsnių skaitymas. Skaitant atrandama neaiškių žodžių, frazių. Nebūtina visų jų versti, tačiau kalba dėsninga: labai tikėtina, kad dešimtyje straipsnių bus kartojama tų pačių įterpinių ar kitų konstrukcijų, tad atrodys aktualu juos perprasti.

Trys punktai straipsnio pabaigoje:

  • Mokymasis – nebūtinai pamokose. Filmų žiūrėjimo, kortelių ir straipsnių skaitymo metodai tai patvirtina.
  • Mokytis nėra nuobodu, jei atsiribojama nuo archajiškų metodų ir „kalimo“.
  • Perprasti užsienio kalbą = atverti neblogų galimybių. Vadinasi, geros anglų kalbos pamokos yra lyg visraktis ar įsukimas į platesnį kelią.

Anglų kalba nėra mistiška, ją suprasti įmanoma. O ir nuobodulys čia nėra privalomas veiksnys. Todėl kartais tereikia sumažinti pasiteisinimų skaičių ir viskas eisis kaip iš pypkės.



« Atgal

Naujienlaiškis

Reklama

Facebook